petak, 19. prosinca 2014.

2) Pravo pitanje - 70 godina

   Zašto se mi ne slažemo sa svjetovnim povjesničarima? Svjetovna kronologija temelji se na tumačenju drevnih glinenih pločica, spisa i natpisa. Pomoću njih izračunalo se koliko je svaki babilonski kralj vladao prije nego je carstvo palo 539.pne.

    Računajući od tog datuma unatrag, dodavanjem godina koje su oni razabrali kao zbroj godina vladanja svakog kralja, došli su do tumačenja da je 605.pne, prva godina vladanja moćnog kralja Nebukadnezara. Jeremija kaže da je to bio kralj koji je uništio Jeruzalem, 19.godine svoje vladavine. Dakle računajući unaprijed, 19 godina dovodi nas do 587.pne.


   Jehovini svjedoci vjeruju nešto što svjetovni povjesničari ne vjeruju. Mi vjerujemo da je Biblija nadahnuta i nepogrešiva riječ Božja. Dakle, pri izračunu drevne kronologije uzimamo u obzir proročanstva Biblije.

     Prorok Danijel kaže, "Jeruzalem će ležati u ruševinama sedamdeset godina" (Dan. 9:2) Međutim, svjetovna kronologija ne slaže se sa Biblijom. Njihova kronologija dopušta svega pedesetak godina - a ne sedamdeset - od 587.pne, kada je po njima, navodno Jeruzalem uništen, pa do povratka Židova u domovinu, 537pne.

      Dakle Jehovini svjedoci ne prihvaćaju svjetovnu kronologiju kada je u suprotnosti sa Biblijom. Dakle, računajući od 537.pne (godina u kojoj su se prema Bibliji Židovi vratili kući) punih sedamdeset godina, dolazimo do 607.pne. To je godina kada je doista Jeruzalem bio uništen. Stoga, svjetovni datum, 587.pne, nije točan. Sljedeći postovi, u svjetlu biblijskih proročanstava, pokazat će zašto je 607. pne točna.



sljedeće... 70 godina - čega ( pročitaj)



1 komentar :

Svaki komentar koji sadrži vulgarnosti, uvrede po bilo kojoj osnovi, bit će brisan, a autor komentara blokiran .Komentari koji se udaljuju od teme posta, bit će obrisani.Komentari koji sadrže laži i klevete o drugima, neće biti odobreni. Nisu dozvoljeni linkovi na otpadničke forume i stranice. Dobrodošli su komentari kojima se teži civiliziranoj raspravi na temelju Biblije. U tu svrhu dozvoljena su pitanja i mišljenja o bilo kojoj temi.